среда, 31 декабря 2014 г.

Із Новим 2015 Роком!!!


З Новим Роком! Нехай Синенька Кізочка :-) принесе нам полегшення і те покращення якого ми всі так чекаємо! Розжене ріжками недругів, одягне нуженних у вовну, та нагодує голодних!І настануть Мир та Спокій!


Цього разу я без колажів, бо просто невстигаю їх зробити... та напрацювала за рік я достатньо, повірте на слово. Дещо можна надивитись на сайті нашого ателье, дещо добавлю після нового року, деякі фото до сих пір чекаю від клієнток...
Я родилась в рік коня, але дуже рада що він закінчується - все такі я кінь тільки по гороскопу)))) І пахати то не дуже для мене. Тепер мрію що в новому році буде більше творчості і часу на себе та дітвору. Вони такі терплячі!!! А наостанок покажу предноворічну останню роботу - сукню із вишивкою, правда покажу поки тільки вишивку)))) 
Цілую всіх - З Новим Роком!!!!





3 комментария:

  1. З Новим роком!!! Здоров'я, миру, радості, тепла та нових звершень! Невичерпного натхнення та вдячних клієнтів!
    Якось мені тебе цього року не вистачало... сподіваюсь, в наступному матимеш більше вільного часу :-)

    ОтветитьУдалить
  2. З Новим Роком!!! Вітаю!!! Реалізації усіх творчих задумів, здоров"я і щастя!

    ОтветитьУдалить

Я очень рада общению с вами, не стесняйтесь оставить пару слов. Можно одно - "Привет" :) Порой этого достаточно для хорошего настроения на целый день.
А разумная критика только помогает стремится к совершенству.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...